سفره عقد و گل آرایی پارمیس

چیدمان و آموزش سفره عقد، میز نامزدی، میز حنا، میوه آرایی، گل آرایی مراسم، دسته گل عروس و ماشین عروس، چادر مراسم

سفره عقد و گل آرایی پارمیس

چیدمان و آموزش سفره عقد، میز نامزدی، میز حنا، میوه آرایی، گل آرایی مراسم، دسته گل عروس و ماشین عروس، چادر مراسم

سفره عقد نگار

استفاده از ظروف سیلور در چیدمان سفره عقد که از قدیم متداول بوده در حال حاضر نیز با ترکیب
بلور جلوه زیبایی به سفره عقد می دهد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهلا جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 08:42 ب.ظ http://parmisszabol.blogfa.com

باسلام
سال نو مبارک[لبخند]
به ماهم سربزنیدمنتظر نگاه زیباهتان هستیم

مونا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
واقعا کاراتون زیبا و شیک هستن
من یه سوالی ازتون داشتم و به راهنمایی تون نیاز دارم
من برای تزیین وسایل نامزدیم به ظرفهای خاص مثلا همین ظرفهای کریستال که آویز دارن نیاز دارم و جایی گیرم نیومده :(
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید و به ایمیلم جواب بدین
فقط میخوام بدونم که این ظرف ها رو از کجا میتونم تهیه کنم
مرسی

سلام ممنونم شما لطف دارید. با من تماس بگیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد